OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:
OPTIČKI STUDIO MONOKL
Maksimirska 115
10 000 Zagreb
ili poslati putem e-maila na: info@monokl.hr
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.
Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi i na broju telefona 01/230 20 60.